tisdag 9 oktober 2012

Vill ha!

Åh nu börjar denna årstid då man kommer behöva vinterkläder och det är ju så himla dyrt tyvärr barnen har så de klarar sig men har en jätte varm o fin vinterjacka som jag tycker om o är hel nöjd med som verkligen är av kvalité och hållt bra då ja köpte den vintern då ja precis fått Liam så är ju snart 4 år sen så har verkligen varit värd varenda krona som den kostade 2500(fast fick lite rabatt då fredde kände han som sålde den på intersport) men med tanke på hur bra den hållt och varit varm och allt så många gånger är det verkligen bättre och lägga pengarna på en lite dyrare och mer kvalité på vinterkläderna då man får och kan ha dessa i flera år så även om de just för stunden känns surt o mycket att lägga ut just då man ska investera och inhandla det så är de helt klart värt det i slutändan! =).

Har hittar en fin jacka på stadium som jag så vill ha och måste även hitta ett bra bra vinterskor/kängor eller nå att ha när man går och är ute mycket så man slipper frysa och bli blöt om fötterna för sånt hatar jag så måste kolla sånt usch fy vad dyrt det är men men måste inhandlas så bara börja kolla och bita i det sura äpplet och investera snart, man får ju tänka att det är fina jackor o skor man har på sig! =) haha.

Och min jacka som jag har nu är ju iofs i rätt bra skick o så men tycker den är så stor på mig och vill ha nån mer längre och figursydd mer lång vinterjacka är jag sugen på då det är inte så skönt att ha en jacka som känns stor på en och så och känner sig större än vad man är även om den är skön och så men köpte den ju som sagt då just efter jag fått Liam så då var ja ju tvungen o ta lite strl än jag brukade ha så! .

Denna jacka vill jag ha och tror jag ska investera mig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar