onsdag 17 oktober 2012

Inga måsten!

Ja idag Torsdag ska de allt vara en lugn dag nu efter lämningen av Liam på dagis för mig och Emilio, då jag inte ska göra några måsten på denna fm utan det enda måsten ja har idag blir efter middagen att vika all ren tvätt som tvättades igår till Emilio:s garderob med kläder!.

Har just slagit mig till ro och kollar lite vid datorn och tänkte se lite tv på ett tag och bara koppla av med mina nybryggda kopp kaffe jag har just inhämtat åt mig då Emilio sover ute i vagnen ett tag efter de att vi har varit o lämna Liam på morgonen!.
Var riktigt slaskigt o blött och halt dessutom jobbigt när den första snön inte får ligga kvar längre o de ska bli slask o blött och elände istället.

Måste även fundera ut vad vi ska köpa åt våran blivande 4-åring som fyller år på tisdag nästa vecka den 23:e Oktober! :).
Är inte så lätt de här med vad man ska köpa i present då de har de mesta men blir att inhandla på söndag eller nå eftersom fredde åker upp o jagar redan fredag kväll o ska jaga hela lördagen o kommer hem på kvällen så då tänkte vi dra ut på storheden på söndag, Och ska försöka därmed skaffa nån som ser efter Elias och Liam iaf då vi åker och inhandlar presenter åt han.

Men vi har då oratat tidigare om att vi ska satsa mycket på kläder åt Liam då han verkligen behöver det nya o fina då han ärvt så mycket från Elias och såklart har ju haft en hel del nya egna men så less dom och bra med lite nytt i garderoben då han även med börjar växa ur en del kläder så.! :).
Har spanat in en hel del kläder som ja vet ja ska handla på både Kappahl och Lindex till han som han behöver så det är ju bra och skönt och skönt när dessa affärer finns ut på storheden och man slipper åka ändå in till stan!!.

Ska även fara och kika nå på Toys´rus så han får nått hårt paket iaf att öpnna i alla fall som han kan tänka sig tycka om men vad de blir de återstår och se!! :).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar