onsdag 24 oktober 2012

Vars tog orken vägen!?

Ja ställer mig denna fråga, vette tusan vart energin min tagit vägen just nu känner jag mig bara trött och orkeslös och allt pest o pina verkligen vette tusan vart all den negativa energin kom ifrån och vart den än kom ifrån så ber jag den försvinna och ge sig av och tillbaka där den kom ifrån... haha!!

Nåväl efter morgonen och gjort oss klara för dagen Elias på skola och Liam lämnades på morgonen på dagis så tog jag och Emilio bussen till gammelstad för lite babysång o lek och fika och surr och var himla många denna gång och de var mycket trevligt !! :).

Sen efter babysången blev ja så hungrig trots fikat o mackan ja åt och kaffet där borta men vart mer mat/hungrig sugen då de var vid lunch dax vid 12 så gick med på ica med Maria och Lovisa då de ändå skulle handla så handlade jag mig en paj och lite annat och gick till mormor o hälsa på och för att äta då hon också precis skulle äta så vi åt och surra och fikade sen och Emilio sov hela tiden ja var där då han hade inte sovit nå innan så på fm!! :).

Nu hemma sen en timma tillbaka och de större barnen leker med de nya sakerna och ser lite film och jag tar de lite lugnt innan de är dags för den dagliga middagen att göra.... tråkigt men ett måste och tror det blir korvstroganoff och ris idag till middag!! :).

sen i em kommer syrran Maria och Tomas och Axel och firar Liam som fyllde år igår då de inte kunde komma igår!! :).

Fredde skulle även och gadda sig efter jobbet då han bokat tidigare tid för de då han var o fixade åt mig presentkort då ja fyllde år för att tattuera mig så.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar