onsdag 10 oktober 2012

Lugn dag!

Ja idag blir det allt en lugn dag då jag känner att jag behöver det eftersom nu när man tränat och varit i farten och dessutom går på denna Quick low diet så känner man när man i princip kör enbart på de och sen motionerar o är i farten mycket blir man känner jag mig lite trött och svag emellan åt med men är ju säkert som har med det att göra med mycket motion och låg kalori intag.

Så efter morgonen o frukosten o alla större barnen till skola & dagis så beslöt ja mig att ändå göra bort en motionsrunda men blir lugnt ikväll då ja känner att ja behöver det! .

Skönt med lite lugn och ro för omväxlingsskull o vara med Emilio enbart och inga måsten här hemma utan bara tömma den rena diskmaskinen iaf.

Fredde skulle träna efter jobbet så han blir lite senare hem därmed men ska göra middag iaf åt barnen i vanlig tid plätt stekning till middag så han får varma o äta sen! :).

Ska bli skönt o åka bort över helgen o få se o göra lite annat o lugn o ro sånt kan behövas emellanåt vardagen!! :),

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar