onsdag 3 oktober 2012

Håret!

Förstår inte hur mitt hår kan ha sån lyster och se så himla glansigt och rent jämt o ständigt ut jag brukar inte duscha ens håret varenda eller varannan dag pga av att de håller sig så himla glansigt och fint och så så tycker jag de är allt onödigt och duscha det varje dag som man annars såklart gör kroppsligt men förstår inte hur detta hår kan hålla sig så bra och fräscht så länge, har allt mer blivit det sen jag klippte mig hela tiden och speciellt nu när ja klippt så kort senaste tiden så även om de nu börjar växa allt längre o mer så håller det sig så bra och det är ju helt underbart att man kan ha så bra hårkvalité och lyster!! :)

Har för övrigt även igår shoppat mig lite nytt till mig själv då vi var och handlade så var det dax för lite påfyllning av ny foundation som ja ska testa som skulle vara och hålla sig glansig o fin lyster hela dagen så vi får väl testa och hittade även en ny mascara då jag behövde en så hitta jag en och tänkte pröva en ny som skulle framhäva sina blåa ögon mer och fanns för alla olika ögonfärger dessa så upp till bevis med dessa och testa och se om det håller det dom säger att det ska vara så bra... hehe ;).

Sen köpte jag även ny ögonfrans böjare då jag har för längesedan tappat bort min så var dags därmed för en ny så det var bra det så man får dessa lite finare form o lättare att måla med mascaran och brukar bli mer längre när man böjt dom och få finare form med!! :).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar