måndag 8 oktober 2012

Nu kör vi!! =)

Ja nu kör vi på här ingen återvändo , har tänkt börja som sagt att träna mer nu och promenera och simma nu allt mer och behöver komma mer i form känner jag så nu idag när vi var och handlade mat hit hem till familjen så passade jag på att inhandla de jag skulle då jag länge funderat på det idag så blev att inhandla en Quick diet av Nutrilett med Forest Fruit och som jag tänkt köra på nu från imorgon startar jag och byta ut några mål om dagen i 2-3 veckor har jag tänkt helst 3 tror jag jag kommer köra på men det enda mål jag kommer ha kvar är morgonen då jag tänkte ha kvar o äta havregryns gröten jag äter på morgonen med barnen och lite äppelmos med kanel som är bra och stadig frukost och som med kanel ger lite mer förbränning som sagt och så så det får vara kvar tänkte jag! :).

Har idag varit helt peppad idag sen jag varit ute på fm promenaden med Liam och Emilio och även har jag gått en rask runda själv i mörkret en 45 min rask promenad och de var skönt och underbart även om de var lite läskigt o gå i detta höst mörker men som tur är finns de massvis med lampor tända och sen hade ja hög musik i lurarna som gjorde att jag gick allt fort så det var toppen!! =).

Så nu har jag tänkt fortsätta träningen min att lägga upp av hur jag känner att de kommer passa mig så kommer köra så att mån och fredag då Liam är hemma dessa dagar från dagis så kommer de bli simmning på eftermiddagarna och sen kanske att man kan gå en kortare promenad med Liam och Emilio o vagnen då han är hemma och sen tis-tors medans barnen är på skola och dagis ta mig en promenad varje morgon efter lämning så passa på och tar vila lördag och söndag och unnar mig o göra vad jag vill så detta ser jag fram emot all motion o rörelser och samtidigt köra denna diet nu så det ska allt bli spännande känner jag!!! :).

Och Fredde har även tagit och fått gymkort nu så han ska börja träna med och börja imorgon och fara en sväng efter jobbet så vi får dela upp våra träningar och sånt men skönt och på tiden att vi båda tar tag i det hela och båda förfallit efter alla dessa år av allt barnafödande och unnat oss gotta och allt annat under alla dessa 8 år som vi varit tillsammans så nu är vi allt båda peppade o börja som gör att detta kommer bli roligt och spännande resa!!! :).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar