onsdag 24 oktober 2012

En hemma dag!

Ja igår blev det allt en riktigt tidig kväll då jag somnade redan efter kl 21 och var helt slut o trött och mådde hur illa som helst av det så måste varit helt ur pumpad helt enkelt så skönt var det dock o få bort den där känslan och sen så vaknade dock Emilio när ja skulle lägga mig i sängen efter att ja somnade såklart på soffan och de var lite grinigt då och var förmodligen hans bråkiga tänder som gormat och han fick därmed efter lite om och men somna om med mig i sängen och sov hela natten därmed sen!! :).

Sen på morgonen då vi vaknat och skulle äta frukost och skicka iväg Elias till skolan så bestämde ja mig för att ha hemma Liam då ja tyckte de skulle vara så jobbigt o gå dit på morgonen o stressa och lämna och sen hämta igen för ett par timmar så då beslutade jag som sagt för att ha han hemma och ringde och meddelade dagis och Liam var lika nöjd för det och sett lite filmer och så på morgonen!!.

Emilio däremot har varit lite tjurig på morgonen och varit lite grinig och inte velat nånting göra utan bara att man ska sitta och hålla med honom och direkt man gått ifrån eller nå bara stor tjutit och haft sig till och från och så super jobbigt och tog gode länge och få han sovandes så men nu äntligen är det vila för honom innan lunch de behöver han!! :).

Usch har även fått lite små rossel hosta inget allvarligt men ändå irriterande och känner mig smått olustig till saker o ting just nu fortfarande vette tusan vad de är som gör det men jobbigt och ja är så less på denna mage och allt runt i kring som besvärar en så har nu tänkt ringa och boka tid för att kolla upp dessa svällda tarmar ja har då ja äter och sen funderar jag starkt på om de ska ändå fixa de om man skulle ta och fixa den här irriterande fula uttöjda huden också när man ändå gör det för less less på denna mage som gör att inget sitter skönt längre med kläder eller nå som tror att detta gör en så lätt irriterande o frustrerande om vardagen faktiskt när man jämt och ständigt blir påmind om de hur jobbigt som helst att det inte går att beskriva frustrationen när man inget själv kan längre göra, så därför jag tänker att det finns bara ett sätt att fixa eller åtgärda det!. (tänk om man hade sluppit ha sån otur av att drabbats av de och ha dessa bekymmer)!.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar