torsdag 11 oktober 2012

Blev en till :P

Ja dte blev en till motionsrunda iaf efter lunch då jag och Emilio hade ätit lunch jag min shake och han sin lunch o vilat och vart så rast/sysslolös då det inte fanns nå att dona på med här hemma och är inte den som gärna sitter still en hel dag bara och var ju så fint väder med lite sol inslag också och tänkte de var lika o vara ute i den friska luften o röra på sig då de ändå sen var läge att hämta hem Liam från dagis så blev en prommis här runt byn tillsammans med trevlig sällskap av Caroline med barnen Nika & Nova och sen hämtade vi hem Liam på hemvägen från dagis och sen hem tillsammans och sen gick vi hem och Liam och Emilio fick lite mellis i magarna och Emilio tyckte de var så gott har börjat ge han lite vanlig yoghurt som barnen brukar äta tills kvällsfika och en mjuk smörgås som är super goda har ätit dom just innan denna diet jätte mjukt och gott fullkornsbröd men bakat så mjukt som smälter i mun bara hette tydligen "farfars" kaka är sånna här som är färdig delade runda två halvor! :).

Nu lite lugn iaf barnen ser film o leker och Elias är på fritids o kommer hem själv idag då de hade utflykts dag idag så kommer hem 15.30.
Sen steka lite plättar till barnen och till karln som kommer hem lite senare då han ska o träna på gymmet efter jobbet så och jag får ta min vanliga shake till middag!! hehe

Imorgon bär det upp till övertorneå över helgen ska bli skönt o mysigt det hela familjen och då fredde med ska jaga!! :). Får se om de blir Ikea på hemvägen ska ju hinna med kalas också då Lilly (syrrans ena dotter) fyllt hela 2 år igår !! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar