måndag 8 oktober 2012

Bokat och klart! =)

Ja nu är det äntligen idag bokat och klart för min tattuering jag ska velat göra och som jag nu äntligen ska få göra nu och då jag fick den i present av älsklingen min då jag fyllde år i presentkort betald så ska bli intressant och spännande!! :).

Så tattueringen blir nu av 5/12 kl 16 fick jag tid att göra den , då de har ju som alla flesta tattuerings studio:s lång kö eller väntetid man ska ha tur om man får någorlunda fort då, men har ju ingen direkt panik och är ju inte så långt bort hade kunnat vara värre så och nu är det snart redan mitten av oktober så med tanke hur fort veckorna går så går det nog fort så är man där lite nervöst men samtidigt spännande o kul att få äntligen göra det jag vill och nu hittat hur jag vill ha och nått man får bära med sig resten av livet och fint dessutom då det är med barnen tattueringen innehåller och inte allt så stor heller så blir de fint och bra att smycka insidan av handleden/under armen med  :).
Dessutom har jag ju iaf prövat tidigare hos Sara då jag gjorde den första tatueringen så man vet ju hur det känns o så så det är ju skönt o en fördel när man går så där till en studio! :).

Och var bra att jag fick en tid där på sen eftermiddag då jag måste ha Emilio hos nån och så och ja såklart det andra barnen med så de tajmar ju precis då fredde slutar och dessutom är ju studio:n där alldeles intill fredde och deras jobb så då är de nära och lämna dessa där under tiden om de nu inte är med då jag gör den får väl se borde inte ta så länge med tanke på att det är så skickliga och har ju bild på hur de ska se ut och allt och de inte är allt för jätte stor tattueringen heller så!! :).

Sparar er alla med vad de är jag ska göra tills jag gjort den så ni får se den direkt på min under arm/handled istället mycket mer roligare så!! :).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar