tisdag 2 oktober 2012

Har hittat nu!

Ja nu har jag äntligen hittat sen jag skrev igår vad jag ska göra för tattuering med barnens namn och födelsedatum  då jag suttit och kollat lite olika här i morse så kul o hittat och att de känns rätt så nu ska jag bara se till att boka nu en tid så jag får det efterlängtade gjort och äntligen får det på plats för alltid som jag länge velat ha och får bära med mig resten av livet som jag ser fram emot samtidigt som man är smått nervös och gå och göra den då de var ett tag sen snarare år sen jag gjorde min förra hemma hos Sara men det ska nog gå bra när man ändå vet vad man får för fint gjort! :).

Fredde ska ju också tattuera sig då han bokat tid nu i slutet av okt har jag för mig han sa att han bokat men hoppas hoppas man får tid inom snar tid!! :).

Annars idag har det varit lugna puckar då jag och Emilio och Liam fick dock lite bråttom på morgonen då vi skulle o lämna Liam på dagis då de kom saker o ting som inte blev som man väntat sig nåväl vi kom iväg o vart lite sen.
Sen vart de en promenad efter lämning med Johanna och Jonathan här runt byn och de var riktigt skönt då de var ett bra tag sen sist jag gick faktiskt!.

Sen har de varit lek o bus med Emilio och lugna puckar som sagt här hemma druckit lite kaffe o myst framför tv:n då Emilio sen sov efter lunch o kollade lite här på datorn även inann de snart är dags att hämta hem de större kidsen och då väntas de fin besök av Ulrika och hennes två barn Sam & Ika så då blir de kul för båda barnen med lite fortsatt lek o bus efter skola och dagis och blir att göra lite mellis tillsammans som vi bestämde igår så då blir de lite fruktsallad vi hade tänkt göra !! :).

Nåväl efter middagen väntas det handling trist men ett måste tyvärr, mat måste man ha så inte så mycket att göra åt och bara fara!!.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar