måndag 1 oktober 2012

Åh så svårt att välja!

Ja det är verkligen inte lätt om man säger så när det gäller att välja ut motiv till min blivande tattuering som jag ska göra som jag fått betalt av fredde att göra med barnens namn och när det är födda!.

har dock olika ideér och motiv jag har hittat jag är sugen på men är ändå så himla svårt tycker jag och att de ska passa med att ha där på under armen min tänkte jag ha den så då måste de ju tänkas på de med att de ska passa in där den den ska vara! :).

Nåväl har ju lite motiv och så och får sitta o klura lite mer har ju nyss hittat dessa och rådfråga med gubben som är van och vad han tycker o tänker kring mina förslag! :).

Nåväl nå vet ja de blir bra vilket som och som sagt har lite ideér och så men har inte tänkt visa här vad jag tänkt utan de får bli en överasskning med bild sen när den är gjord !! :).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar