söndag 7 oktober 2012

Skärpning!!

Ja nu är det verkligen skärpning när det gäller latande från träning och allt klart man har ju promenerat ibland o så men inte lika mycket som ja brukar och så förut men bra och nöjd att de har blivit i alla fall emellan åt och så efter dagis lämningar och sen till g-stad vart de fram o tillbaka tidigare i veckan och så, men ska helt klart förbättra detta och nu se till att de blir mer promenader och ta mig nu till simhallen och börja simma och träna lite mer kroppen genom det och har även bestämt mig att jag ska ta nu när vi ska i veckan och inhandla mat och övrigt här i hemmet ta och gå på en diet faktiskt kan behöva det även om ja vet att alla säger att det inte är nå bra och att man bara går upp men kan behöva lite extra hjälp så här igen då man börjar om igen med träning o allt och sen efter dessa två veckor jag ev tänkt köra som tidigare jag gjorde då jag gick ner då efter ja vänta Liam så tänkte jag att man lägger om kosten sen och så lite annorlunda bara så får man köra på det och sen fortsätta träna såklart och fortsätta minska ner på lite saker o ting och äta ibland som en dag i helgen i så fall om man ska unna sig nå vilket jag egentligen inte måste så!! :).

Nåväl inget att fundera mer på utan bara ta tag i det hela finns inga genvägar helt enkelt så bara köra har inget att förlora på det hela!! =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar