torsdag 1 november 2012

Läkarbesök!

Ja nu tror jag det allt är dax för att gå till farbror doktor och se vad som är galet med magen min då jag får allt oftare och mer ont i magen och det spelar ingen roll i princip vad jag äter utan får uppsvälld mage och som håller i sig i timmar innan den ger sig o de känns bättre o lite mindre svälld och lugnare i övrigt och sen så får ja emellanåt ont just baki ryggen pga av molande värken och uppsvälld oroligheten i magen samt att ja kan bli smått illamående av det ibland också händer och detta känns väldigt jobbigt o påfrestande och ha så här och knappt inget kan äta utan måste ha så här till som tätt dagligen inget liv jag vill ha så bättre att kolla upp det hela istället så ska ringa och kolla upp om man kan få en tid och en läkare kan kolla upp de hela om de är de jag tror att de beror på mina tarmar sen delade magmuskulaturen som orsakar detta då de sväller upp direkt efter varje mat intag vad de än är så och sen så är de klart man kan ha fortfarande känslig mot vissa feta maträtter och annat trots bort opererad gallblåsa sen 7 år tillbaka har ja läst och hört av läkaren dessutom då ja gjorde operationen då Elias var nyfödd så vissa får leva med de helt enkelt och hålla lite striktare kost och så för att slippa besvären men känns som att de bara inte är detta som de hela beror på då ja känner igen de dära med tarmarna då ja läst folk som haft och lider av samma sak efter att ha delade magmuskulatur så bättre o kolla upp de nu och slippa ha de så här så man kan förhoppningsvis få svar på de hela och göra nått åt saken som kan behövas göra i så fall så man kan få leva så normalt som vanligt o bli ordning på magen min och slippa uppsvälldheten och ont efter måltiderna...!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar