måndag 3 september 2012

trött o seg dag...

Ja denna dag har varit allt lugnt och skönt faktiskt då jag är ganska trött o seg idag då de blev sent igår kom väl hem där efter 00.30 från sara då ja var till porsön på kaffe o surr o sådant men tiden har ju som sagt tendens till att gå fort om man säger så och har de trevligt... haha :P.

Nåväl jag o ungarna klev upp i vanlig ordning och gjorde oss alla klara för en ny dag och skola o dagis som väntas för de större grabbarna.
Jag och Emilio har då bara lekt o tagit de lungt här hemma och har har även fått den jobbiga röd veckan så man är inte så motiverad eller sugen på mycket att göra heller när de är dessa första dagar tyvärr, usch fy blä för dessa dagar varje månad man har det!! :(.

Tanken slog mig idag faktiskt att jag snart fyller år och fredde kommer tyvärr på min födelsedag vara borta som vanligt då jag fyller år så vi får väl fira min födelsedag dagen innan de åker, men vette tusan vad man ska önska sig man har ju som sagt de mesta men får väl ta o klura ut nå har lite saker o ting ja tänkte ge som förlsag eller så för min karl är inte den som är den som själv är påhittig eller kan spontant tänka sig o överasska med något ja kan tänkas vilja ha så bättre o säga saker o ting man kan önska sig så får han väl utgå från de även om jag föredrar när de är överasskningar o man inte vet om nått mycket mer spännande ... haha :P.

Nåväl nu ska ja åter ta mig lite kaffe och njuta av lite lugn o ro då lilleman sover o innan man ska hämta hem Liam och Elias för då är det verkligen full rulle här hemma i huset igen...

Idag så kommer Karro och Nicklas till Luleå föressten, härligt härligt!!! :).

Kraam Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar