måndag 30 april 2012

Valborgsmässoafton! =)

Ja då var det valborgsmässoafton idag då och det är ju strålande väder ute ju så det är ju toppen :).
Jag och barnen steg upp vid 7.30 ungefär och gjorde oss klara för dagen o åt frukost och klädde på oss och gjorde oss i ordning för en promenad och ut o gå i detta fina väder och sen så blev de att vi började baka en Silvia kaka som ja såg igår innan jag bakade som såg så grymt god ut som ja vet är de då ja ätit den tidigare ju så därför vi baka den så det blir gott att smaka på de nu efter att man har ätit lunch ganska precis och sen ska jag dricka lite kaffe till på de nu ;).

Sen nu på ett tag blir det att göra sig och barnen i ordning o packa med de vi ska ha med oss då vi ska iväg till herstön till Mattias och Cattis och fira valborg hos dom och några andra grannar och syster till cattis med familj och några andra vänner o respektive som skulle komma dit vad jag hört av fredde så blir att äta en massa gott där o umgås och sen grilla lite korv med barnen och förhoppningsvis de nån majbrasa där så barnen får se för det är ju som de barnen vill o denna dag är till för dom och se den .

Så nu är de bara att börja göra sig i ordning och dricka kaffet jag suttit på för en stund sen o provsmaka kakan som är nybakt!!

Önskar alla en fortsatt trevlig valborg!!! =)

Kram Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar