lördag 28 april 2012

Dagens fynd från Arcus Loppisen!!


Ja idag har man varit ett antal timmar på Arcus loppisen och fyndande lite som vanligt lite av varje trots att jag sa idag att jag inte ska köpa nå typ men blir ju alltid att man hittar en del iaf... haha :P.

Hittade en massa kläder o pyjamasar åt Emilio och åt det större barnen blev de en massa leksaker från byggare bob figurerna med alla dessa bandis, skopis, kranis och alla dessa maskiner o grävare så de var mkt populärt att leka med direkt då jag kom hem :).

Annars så idag har de varit lungt har haft lilleman hemma med pappa sin och storebröderna och har bara gått bra och varit som vanligt så snäll inget gnäll eller missnöje alls utan skrattat o surrat o sovit en hel del enligt pappa som ja vet att de brukar vara så, så han som inte brukar eller har varit hemma med Emilio själv nå än så var han så förvånad över hur snäll och lugn han verkligen är även om han vetat om de till viss del men de trodde han inte då han skulle få vara själv... hehe

Men annars så har jag haft mys med lilleman då ja kom hem är ju inte van att vara ifrån han och saknade han mycket o tänkte mkt på han då ja gick o kika under arcus loppisen på min lilla sötnöt och längtade mkt efter honom att få mysa när man kom hem och han blev så glad o lycklig då jag även kom hem och såg mamma sin, så blev massa bebis mys och lite kvälls badning och sånt idag av alla grabbar och sen nu suttit här i kväll vid datorn och så och kollat då jag inte orkat kolla tidigare då de varit full rulle med loppis och mys ju!! ;).

Lägger upp nu mina fynd ang kläderna till Emilio från Arcus loppisen ;).












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar