måndag 27 augusti 2012

Så underbart och behövligt!!

Ja det blev som sagt att fara och sola idag på solsytemet i stan med Carro och det var så härligt så med värme o få färg i detta regn och rusk väder som varit idag så var precis de jag behövde kände jjag, tänk vad små saker och ting kan ändra o göra en piggare o gladare ibland... haha :P

Jag kände speciellt också att jag behövde de då man typ varit inne hela dagen men haft barnen hela dagen som vanligt lång och tycker det är skönt att få lite egen tid med emellanåt nån stund bara på em/kvällen vissa dagar ibland för att ladda upp batterierna och bara få vara o göra något eget eller hobby som att träna som jag med ibland brukar göra, och barnen är verkligen van att vara med en med mycket så det är som klister efter och på en ibland märker man i vad man än gör eller går och så så därmed kan de bara vara därmed skönt det också.

Annars ikväll har jag haft läxläsning med Elias då de börjat få hem nu lite små läxa att ha o läsa nu varje vecka som de ska öva från måndagar till torsdagar ta tillbaka till skolan :).

Har även passat på och myst på med barnen innan de var läggdags och Emilio är ju bara för skön unge som är så nöjd o glad o full show med eller på han de stunder han allt mer är vaken så underbart och se och de gav eller slog mig tanken idag när jag gav vällingen ikväll innan han skulle somna herregud han blir ju snart den 4:e sept hela 7 månader och med den tanken får jag verkligen ångest i mamma hjärtat över hur fort de går min lilla bebis vill ja jämt ska vara liten ;).

Nåväl nu fortsätta se de okända på tv som jag smått sett här under kvällen då jag skrivit är riktigt spännande som vanligt :):).

Tack och godnatt för ikväll !

Kram Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar