lördag 25 augusti 2012

Förändring pågår strax :)

Ja nu ser jag igen att det är längesedan jag skrivit här på bloggen och måste som vanligt erkänna att jag har tänkt flera gånger att skriva om kvällarna men sen mitt i tanken så nej ja ids inte ja gör de sen o sen sen och på så sätt resulteras detta att de aldrig eller snarare sällan blir... haha :P.

Nåväl dagarn har rullat på som vanligt här i hemmet inget spännande eller nytt direkt som hänt men nu har barnen åter igen börjar skola och dagis iaf och när Liam går dagis mellan tis-tors så får jag och lilleman lite lugnt o göra de vi vill o känner för så de är ganska skönt med vardag igen måste jag säga även om de varit skönt o varit ledig hela familjen så klart ;).

Har även tänkt fixa eller göra om denna blogg då ja är som vanligt less eller tröttnat på utseendet på headern o de så nu när Emilio med blivit större så ska ja få lite hjälp med ny header o lite förändring så det blir spännande o bra att få hjälp med det ;).

Emilio har för övrigt utvecklas för fullt o händer saker o ting dagligen nu tycker jag så stor vår lill kille börjar bli är jämt o älskar o vara på golvet o fara omkring o börjat dra sig bakåt med allt mer han varit så nu är de inte långt ifrån att han snart kryper skulle ja tro ;) hehe.

Han har även fått som sagt en tand o ser ut som en till börjar vara på G ;).
Emilio är även intresserad av att börja hålla själv i saker o ting o känna o verkligen iakta o följa med i allt man gör o varenda ljud eller sägs eller görs så är han så med o ser precis ut som han förstår vad man säger eller gör sötnöten våran!!! ;).

Emilio har även börjat kunna sitta bra själv med lite stöd men allt mer bättre o bättre med utan stöd med periodvis så ser man att han börjar bli allt stadigare o även med att sitta utan stöd o så i matstolen så , men kanske inte så konstigt så rund o go o stor som han nu börjat bli som han äter... haha :P.

Tänkte här med lägga upp lite nya bilder på barnen o så som tillkommit under senaste veckorna :).

Kraam Johanna.


 Grabbarna nöjda med båttur
 Liam coolingen redo för dagis igen
 Elias, Liam och Kusinen Axel badar på klubbviken
 Pojkarna o kusin igen
 Pojkarna på besök & badar i örnvik o lekte med Sam & Ika
 Prinsarna våra!
 Storebror och Lillebror
 Elias, Liam, Sam och Ika ser blixten mc queen på film
 Elias, Liam & Axel busar i hoppborg på klubbviken
 Emilio hel nöjd på golvet
 Liam , Elias & Sam på glass o godis fika efter massor av badande
 Elias, Liam & Axel åker rutchkana
Pojkarnas nya tuffa skor de fått likadana


2 kommentarer:

  1. Hej! vart köpte du dem snygga spinderman skor?
    kan du maila mig r_z_epka@hotmail.se
    skulle va väldig tacksam!

    SvaraRadera
  2. Hej! vart köpte du dem snygga spinderman skor?
    kan du maila mig r_z_epka@hotmail.se
    skulle va väldig tacksam!

    SvaraRadera