tisdag 28 augusti 2012

inte bra just nu....

Ja denna senaste tiden har verkligen varit en berg och dalbanan med humöret o allt helt sinnes ju, men just nu känner jag mig ganska neråt förtillfället och känns inge vidare just nu tankar som kommer o tankar som går och blir bara trött ut av det just nu och har även fått så himla ont i skallen och ont i kroppen och så och även senaste dagarna varit små frusen ibland och även varit konstigt tjock känt mig i halsen som varit som en klump som tryckt o gjort en illamående så vette fan om det är all stress o jobbighet som gör sig tillkänna kan jag gissa vilket inte bådar gott i så fall....

Det är som sagt inte bara vikten eller magen o träningen o de som ger frustration över hur situationen och så är utan är massa annat med som spelar roll och in i bilden om ja säger så så mycket man känner att man behöver och det går inte den vägen man själv längtar efter och behöver och sen så är de även andra saker o ting som är jobbigt förtillfället som bara känns betungande om ja säger så emellanåt och gör en påmind och inget känns kul längre, men som tur är är de barnen o min man som man lever o klarar och orkar hålla hoppet uppe och hoppas allt blir till en förbättring helt enkelt inom mångt och mycket man längtar o hoppas på och annat , den som lever på hoppet får se brukar man väl säga så får väl försöka tänka positivt och så helt enkelt!!

Nu ska jag strax sova då jag har så huvudvärk o spänningar i kroppen av alla tankar o grubblande man haft så, så man orkar upp med barnen som ska på skola och dagis och sen fara en tripp med Rebecca och Linus ska jag och Emilio till piteå och kika lite på affärer o andra saker o ting vilket ja kan behöva känner jag :).

Tack och godnatt!! :)

Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar