tisdag 28 augusti 2012

Frustration!!

Ja man kan mer eller mindre säga att jag känner mig mer o mer frustration över situationen om man säger så när de gäller vikten min o allt runt i kring är inte den som bara sitter utan håller igång ofta med långpromenader, löpning ibland o gymträning o dessutom äter normalt och inte ätit på länge något onyttigt något vidare ofta eller så ju på himla länge så jäkla frustrerande med tanke på hur mkt man håller igång o försöker o hållt sig från saker o ting o försöker vara duktig så står den där jäkla ursäkta språket vågen still växlar mellan tårar o frustration och jag känner att snart kastar ja ut den dära jäkla vågen!!

Men dessutom då jag haft samma problem förut att de tagit så lång tid för min kropp att komma i form så börjar ja fundera på om jag har fel på ämnesomsättningen eller nå då jag inte går ner mer o bara står stilla med tanke på alla förändringar o blir tokig på detta så snart går ja banne mig till en läkare eller nå o kollar upp om de kan tänka sig vara de då mamma o mormor min har de kan de ju gå över inom familjen o släkt har ja läst o känt mig trött emellanåt trots ja sovit o väldigt frusen lätt senaste veckorna......

ja vet inte om ja ska skratta eller gråta åt alltihop allt känns hopplöst i varje fall just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar