torsdag 30 augusti 2012

Hjärnspöken!?

Ja jag har just idag kommit till insikt att jag tror mycket egentligen med min fundering tidigare att gå ner i vikt o allt varit eller bestått ut av massa hjärnspöken o så som satt spratt på en för när ja verkligen tänker efter o ser på min kropp o mage själv så är jag egentligen normalviktig men klart nått kilo gör ju inget om de råkas minska då man tränar o är i gång som man är men just när ja ser på magen så har mina delade magmuskulaturer gått ihop och det som ja senaste tiden gått o stört mig på är ju bara den uttöjda huden egentligen och sånt är ju nått ja verkligen inte kan göra något åt att ja fått de pga av att ha haft under 3 graviditeter stor mage som gjort det hela att de blivit så visst till viss del kan de ju dra ihop sig lite om man som nu går ner lite i vikt men det är bara inse att den kommer alltid finnas kvar i vilket som hur ja än gör förän om jag inte väljer att ta bort den och så långt har inte tanken än kommit men visst i framtiden har jag planer på att ev ta bort det helt klart men är inget jag bryr mig om nu i varje fall då de är ett tag sen man visst fått barn men inte hur länge som helst o vet ju som sagt att man kropp är lite som den är  o att de tar sin tid för min kropp o vilja återhämta sig så är det bara o acceptera o fortsätta träna o promenera så gott man vill o kan!.

Idag i övrigt så efter sista dagislämningen denna vecka av Liam på morgonen så bestämde jag mig att jag skulle ta en promenad till gammelstad där runt vattnet på övägen vidare o runt där i stadsö centrum o så och de blev de och sen stanna hos bror på en kopp kaffe och surra en stund där ja och Emilio innan de blev dags att börja röra sig hemåt igen!.

Nu återhämtar vi oss efter svettig powerwalk dit o hem och dricker massor av gott Loka vatten och inväntar strax på att börja nästa promenad till Liams dagis o hämta hem honom!.

sen blir de lugnt o invänta de dagliga matlagningen som blir enkelt men gott Omelett!! :).

Ikväll får vi se om de blir handling eller bara lugna puckar o lite smått här hemma får se vad som blir av.

Kraam Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar