torsdag 28 juni 2012

Total obeskrivlig Lycka!! ;)

Ja idag på morgonen fick jag världens obeskrivliga lycka när jag för ovanlighetens skull testa att få på  mig ett par snygga vero moda jeans för att jag har tänkt att ja måste ju ha några finare byxor att ha på mig dessa dagar då de inte är toppen väder och helt ofattbart så när jag skulle dra på mig jeansen så fick jag på mig dom utan nå problem och inte heller att få igen dom helt jäkla OTROLIGT att jag inte fattar knappt att de är sant... haha :P

Detta gjorde verkligen min dag, och detta är verkligen ett bevis och värt all hård träning jag och carro kört på gymmet senaste veckorna och sen alla promenader o sånt man gått så nu känner man sig efter detta bara mer uppladdad o peppad efter mer mer mer trännig o bli ännu mer i form och får bort mer mage o bättre kondition o som sagt lite muskler på armar o sånt är ju aldrig fel som vi tränar men bara så där lagomt ju ;);).

Nej nu ska jag ta o göra i ordning lunch till de stora som små barnen och sen ska vi ta oss en promenad för att träffa Caroline och hennes söta två döttrar Nika och Nova!! :).

Och ikväll blir de grilling till middag o klyftpotatis o härlig cesarsallad m. fetaost till middag de blir mumma det, nu fira med några stora koppar kaffe på denna dag!! :):).

Ha en bra dag allesammans!!

Kram Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar