måndag 18 juni 2012

Mitt nya andra hem!!

Ja hör och häpna trodde aldrig jag skulle dit igen men där ser man hur fel man kan ha de, jo jag pratar nämligen och ställa mig på ett gym.. haha

Jag och Carro har nämligen tagit tillbaka all förlorad tid på träning på gymmet tillsammans som vi hade där förut där efter de att Liam var nått år efter att ja fått han och måste faktiskt säga att det känns helt underbart och vara tillbaka man får ut så mycket mer av träningen än av dessa långa promenader känner man verkligen och i både kropp o knopp så pigg man blir och känns i hela kroppen mer o skönare tack vare gymmet och känns faktiskt som att de ger mer kroppsligt med och att de kan skynda på att man kommer någorlunda i form fortare och nöjdare med sig själv åtminstone kring kroppen efter alla dessa graviditeter som gjort min kropp och speciellt mage inte alls det jag hoppats på få se ut efteråt men men med träning o så så ska de väl bli bättre de vet ja de blir :).

Älskar just allt med gymmet just nu all varierande träning man får och flås och att man verkligen blir hur svettigt skönt efteråt sitt pass och precis så man vill att de ska vara och att de ska kännas så och bra efteråt att de verkligen gett nå så har helt fått ändra mig nu ang att träna på gym och nu har ja blivit så peppad då ja verkligen mår hur bra som helst o tycker de är så roligt och tack vare att man med har en peppande gym kompis med sig så gör de hela med träningen roligare där med så nu känns de som att jag bara längtar efter varje svettigt gym pass och kan spendera hur mycket tid som helst gärna om man fick bestämma helt sjukt ju och de känns som att de har faktiskt blivit som mitt andra hem... haha!! =).

Detta har där med blivit mitt och Carro:s nya andra hem som vi kört hårt på varje svettigt träningspass på!! :).












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar